7.4. Trâmbiţa a
patra
12 Şi a trâmbiţat al patrulea înger; şi a fost lovită a treia
parte din soare, şi a treia parte din lună, şi a treia
parte din stele, ca să fie întunecată a treia parte a lor
şi ziua să-şi piardă din lumină a treia parte, şi noaptea
tot aşa.
Această întunecare a
soarelui şi lunii poate fi de origine terestră, de exemplu,
ca urmare a unei puternice furtuni de praf, sau emisia de fum şi
cenuşă a unui vulcan mare în erupţie. În acest caz, o mare
cantitate din vaporii de apă şi rocă fin sfărmată, ajunge în
straturile superioare ale atmosferei terestre, blocând pătrunderea
a o treime din radiaţia luminoasă solară. La fel noaptea,
luna şi stelele vor pierde o treime din strălucire lor. Cât va
persista acest fenomen nu se precizează, dar un lucru este cert, că
ecosistemul planetei va avea de suferit dacă el persistă un
timp îndelungat, putând genera ca şi în trecut scăderi ale
temperaturii de 1-2 grade pe suprafeţe mari.
La producerea acestui
eveniment un important candidat este vulcanul Katla din Islanda,
având pe fratele său, vulcanul Eyiafjallajokull, care a erupt în
anul 2010, paralizând traficul aerian din Europa timp de câteva
zile. Studii actuale ale acumulării de lavă şi urcarea ei către
suprafaţă, prognozează că el va avea o erupţie de 10 ori mai
puternică decât a fratelui său, într-un timp nu prea lung.
Actual, el este acoperit de gheaţa şi zăpada unui gheţar, fapt
care va amplifica considerabil efectele erupţiei. Datorită gheţii
care se va topi instantaneu în contact cu lava, se va genera o
enormă masă de vapori care va urca cu viteză la înălţimi mari,
iar cenuşa se va fragmenta foarte fin şi va urca în straturile
superioare ale atmosferei. Această cenuşă fină, va fi purtată de
vânt, deasupra Europei şi va determina scăderea
pătrunderii radiaţiei luminoase solare ziua şi lunare noaptea. Tot
din această cauză este posibil ca temperaturile să scadă,
iar recoltele din anul respectiv să nu mai ajungă la
maturitate.
O altă explicaţie a
fenomenului descris de versetul biblic poate fi interpunerea între
soare, lună şi pământ a unui nor cosmic, format din resturi de
roci şi gheaţă rezultate în urma ciocnirilor dintre asteroizi,
sau ca urmare a intersectării orbitei pământului cu coada unei
comete şi intrarea acesteia în zona de resturi şi praf lăsate de
ea.
înaltul cerului şi striga cu glas mare: Vai, vai, vai celor
ce locuiesc pe pământ, din pricina celorlalte glasuri ale
trâmbiţei celor trei îngeri, care sunt gata să trâmbiţeze!
Vulturul din acest verset
poate fi cel de al patrulea heruvim arătat în Apocalipsa 4;7,
care cheamă locuitorii pământului la pocăinţă, deoarece urmează
să vină o perioadă cu o alterare şi mai profundă a vieţii şi
respectiv a mediului. Să ne reamintim Apocalipsa Sfântului Ioan
Teologul 4;
7 Şi fiinţa cea dintâi era asemenea leului, a doua
fiinţă
asemenea viţelului, a treia fiinţă avea faţă de om, iar a
patra fiinţă era asemenea vulturului care zboară.
Toate cele şapte
trâmbiţe, dar mai ales ultimele trei, reprezintă un puternic
avertisment din partea bunului Dumnezeu, dat oamenilor, pentru
pocăinţă şi ridicare spirituală prin Hristos. În cartea
„Apocalipsa Sfântului Ioan un comentariu ortodox”, de
Arhiepiscop Avarichie Tauşev, referitor la acest verset se arată la
pag. 142: „ Glasul vulturului arată iubirea de oameni şi mila
sfinţilor îngeri, care îi compătimesc pe cei ne pocăiţi, asupra
cărora vin catastrofele”. „Pentru cei care îşi au lăcaşurile
lor în ceruri, dezastrele şi suferinţele sunt pricini de primire a
neveştejitelor cununi şi răsplăţi. (Sfântul Andrei, cap.
25)”
Apocalipsa Sfântului Ioan Teologul 9
Trâmbiţa a cincea
şi a şasea. Cele ce se întâmplă după ce au sunat. Cei patru
îngeri de la Eufrat.
7.5. Trâmbiţa a
cincea
1 Şi a trâmbiţat al cincilea înger, şi am văzut o stea căzută
din cer pe pământ şi s-a dat cheia fântânii adâncului.
2 Şi a deschis fântâna adâncului şi fum s-a ridicat din
fântână, ca fumul unui cuptor mare, şi soarele şi
văzduhul s-au întunecat de fumul fântânii.
La a cincea trâmbiţă
steaua căzută care este satana a venit din cer pe pământ şi a
primit cheia fântânii abisului. El are puterea şi autoritatea de a
deschide poarta care blochează sălaşul diavolilor şi a duhurilor
rele din adâncul pământului. În Sfânta Evanghelie după Luca 10
vedem:
18 Şi le-a zis:
Am văzut pe satana ca un fulger căzând din cer.
Duhurile revin pe pământ
lipindu-se de oamenii necredincioşi, ademenindu-i prin fel de
fel de ispite îi vor manipula după bunul plac. Aceste duhuri
vor fi eliberate doar o perioadă relativ scurtă de timp, după care
vor fi trimişi înapoi. Că o parte mare din aceste spirite
stau acum în adâncul pământului, vedem şi din Evanghelia Sfântul
Apostolul Luca în cap. 8;
27 Şi ieşind pe uscat, L-a întâmpinat un bărbat din
cetate,
care avea demon şi care de multă vreme nu mai punea
haină pe el şi în casă nu mai locuia, ci prin morminte.
28 Şi văzând pe Iisus, strigând, a căzut înaintea Lui şi cu
glas mare a zis: Ce ai cu mine, Iisuse, Fiul lui
Dumnezeu Celui Preaînalt? Rogu-Te, nu mă chinui.
29 Căci poruncea duhului necurat să iasă din om, pentru
că de mulţi ani îl stăpânea, şi era legat în lanţuri şi în
obezi, păzindu-l, dar el, sfărâmând legăturile, era mânat
de demon, în pustie.
30 Şi l-a întrebat Iisus, zicând: Care-ţi este numele? Iar el
a zis: Legiune. Căci demoni mulţi intraseră în el.
31 Şi-L rugau pe El să nu le poruncească să meargă în
adânc.
Despre aceasta,
Arhiepiscopul Averichie Tauşev în lucrarea sa „Apocalipsa Sf.
Ioan un comentariu ortodox” la cap. 9 pag 145 arată ce spunea
despre acest pasaj Sf. Andrei al Cezareei în cap 26. „
Despre stea cred că este un înger al lui Dumnezeu. Cu îngăduinţa
lui Dumnezeu el scoate afară din fântână demonii cei rai care au
fost osândiţi, cei pe care Hristos i-a legat atunci când era
întrupat, ca să îşi poată face lucrarea lor, înaintea
sfârşitului, şi apoi să meargă în chinurile veşnice.”
putere precum au putere scorpiile pământului.
4 Şi li s-a poruncit să nu vatăme iarba pământului şi nici
o verdeaţă şi nici un copac, fără numai pe oamenii care
nu au pecetea lui Dumnezeu pe frunţile lor.
5 Şi nu li s-a dat ca să-i omoare, ci ca să fie chinuiţi cinci
luni; şi chinul lor este la fel cu chinul scorpiei, când a
înţepat pe om.
6 Şi în zilele acelea vor căuta oamenii moartea şi nu o vor
afla şi vor dori să moară; moartea însă va fugi de ei.
Aici sunt mai multe
interpretări posibile care, deşi par diferite, converg către
aceeaşi concluzie.
Odată cu deschiderea
fântânii adâncurilor apare fumul, care poate fi interpretat ca
răspândirea peste oameni a întunericului minţii lor. Lăcustele
sunt spiritele rele, care vor zbura de la om la om şi îi vor
chinui. Fumul din care ies aceste spirite rele poate fi asemuit cu un
gaz cu efect halucinogen, care reduce capacitatea mentală şi
conştiinţa oamenilor către instinctele primare, dar acelaşi efect
poate fi obţinut şi prin televiziune.
Observăm în al patrulea
verset, că aceste „lăcuste” vor ataca doar pe cei care nu au pe
frunte pecetea lui Dumnezeu.
De aici se deschid două
posibilităţi, fie lăcustele sunt duhuri care nu pot acţiona
asupra oamenilor însemnaţi de Dumnezeu, fie substanţa injectară
de lăcustele roboţi, sau insecte manipulate genetic, nu are efect
asupra lor.
Autorul ne arată că
înţepătura acestor zburătoare nu va fi letală, ci doar va chinui
timp de 5 luni oamenii, probabil cu dureri şi pareze greu de
suportat. Grozăvia acestei armate de insecte sau roboţi zburători,
va provoca mântuirea unui număr mare de necredincioşi, care
nu se vor putea tămădui decât prin cuvântul Lui Dumnezeu venit ca
răspuns la rugile lor, pentru a-i izbăvi de asemenea
pacoste. Iată ce ne spune Cartea înţelepciunii lui Solomon 16;
9 Pentru că înţepătura lăcustelor şi a muştelor
le-a adus
moartea şi n-a mai fost nici un chip să-şi scape viaţa,
fiindcă meritau o asemenea pedeapsă.
10
Iar pe robii Tăi nici dinţii balaurilor celor veninoşi nu
i-au biruit, căci mila Ta a venit şi i-a vindecat,
11
Ca să-şi aducă aminte de cuvintele Tale; erau răniţi şi
apoi degrabă vindecaţi, ca nu cumva, căzând în adâncă
uitare, să nu fie înstrăinaţi de la bunătăţile Tale.
12 Nici
iarbă de leac, nici alifie nu i-a vindecat, ci
cuvântul Tău, Doamne, cel ce toate le vindecă.
7 Iar înfăţişarea lăcustelor era asemenea unor cai
pregătiţi de război. Pe capete aveau cununi ca de aur,
şi feţele lor erau ca nişte feţe de oameni.
8 Şi aveau păr ca părul de femei şi dinţii lor erau ca dinţii
leilor.
9 Şi aveau platoşe ca platoşele de fier, iar vuietul aripilor
era la fel cu vuietul unei mulţimi de care şi de cai, care
aleargă la luptă.
10 Şi aveau cozi şi bolduri asemenea scorpiilor; şi puterea
lor e în cozile lor, ca să vatăme pe oameni cinci luni.
Modalitatea de acţiune
a acestei armate rezultă chiar din descrierea ei simbolistică,
făcută de Sfântul Ioan teologul prin descrierea acestor aşa-zise
lăcuste. Caii pregătiţi de luptă care pe cap aveau cununi de aur,
arată dorinţa de putere şi de cucerire peste zone întinse. Părul
ca de femeie, arată modul perfid de acţiune, similar cu seducţia
feminină prin minciună şi desfrânare, care provoacă decăderea
morală a conducătorilor şi structurii de conducere a inamicului,
subjugarea soldaţilor armatei lui prin desfrâu. Dinţii ca de leu,
indică o puternică şi crudă acţiune de stăpânire a popoarelor
cucerite. Atacul acestor minuscule trupe, se va face în cele cinci
luni de vegetaţie, adică din martie până în august.
Coada ca de scorpie
indică o mare perfidie mediatică a cuceritorilor, menită să
încetinească şi să blocheze reacţia populaţiei ocupate,
acţionând neuronal prin substanţele injectate dar şi prin
televiziune şi publicaţii şi lovituri psihotronice, care sunt
puternic inhibitoare ale acţiunilor umane pe întinderi mari.
Asemănarea lăcustelor
cu scorpiile nu este întâmplătoare. Scorpiile sunt animale
mitologice, care sunt asemănate fizic cu scorpionii. Pentru a
prezenta modul de acţiune a armei care stă în coada lăcustei,
autorul face analogia cu înţepătura de scorpion, care provoacă
reacţii neurologice, disfuncţii cardiovasculare şi respiratorii,
contracţii musculare şi somnolenţă. Înţepătura scorpionilor
este mortală pentru copii şi bătrâni, iar în unele cazuri şi
pentru adulţi.
Interpretarea fizică a
descrierii lăcustelor, corespunde actual cu cea a mini roboţilor
autonomi, sau teleghidaţi zburători, care au pe ei camere de luat
vederi minuscule, exact ca ochii lăcustelor, aripi mici care se
mişcă asemenea aripilor insectelor şi care permit zborul, iar ca
armă au un ac de înţepat oamenii. Această categorie de minuscule
arme inteligente, sunt deja realizate în fază de experiment şi
probabil, după un timp destul de scurt vor intra în producţia de
serie, formând cu ajutorul lor adevărate armate de milioane de
roboţi zburători, împotriva cărora va fi greu de luptat. Puterea
de a proiecta această armă atât de mică şi eficientă nu poate
veni decât din întunericul sufletului şi al minţii, orbite de
fumul gheenei, prin manipularea oamenilor de către spiritele rele.
Prin acul acestei arme se pot injecta atât substanţe neurotoxice
care ar provoca dureri şi crampe musculare, cât şi
precursori genetici şi nano metrici ai peceţii finale.
O altă interpretare
poate fi dată prin faptul că această acţiune a demonilor
eliberaţi din adâncurile pământului, este indirectă. Ei
acţionează prin oameni, care, prin diferite forme de ameninţare
armată, cuceresc şi stăpânesc un anumit teritoriu, cu ajutorul
acestei tehnici deosebite de luptă.
nume, în evreieşte, este Abaddon, iar în elineşte are
numele Apollion.
12 Întâiul "vai" a trecut; iată vine încă un "vai" şi încă
unul, după acestea.
Conducătorul acestei
armate este un om în care sălăşluieşte un spirit rău şi
puternic, împărat a spiritelor rele ieşit din adâncul pământului,
care îi dictează acţiunile şi al cărui nume se traduce atât din
iudaică cât şi din greacă, prin Nimicitorul sau, Distrugătorul.
În ultimul verset
autorul ne spune că primul eveniment şocant a trecut, dar
arată că după el, mai urmează să se petreacă altele două.
7.6. Trâmbiţa a
şasea
cele patru cornuri ale altarului de aur, care este
înaintea lui Dumnezeu,
14 Zicând către îngerul al şaselea, cel ce avea trâmbiţa:
Dezleagă pe cei patru îngeri care sunt legaţi la râul cel
mare, Eufratul.
In zona dintre
râul Eufrat şi Tibru a existat vechiul Imperiu Mesopotamian
cu cele două provincii Asiria şi Babilon. Nabucodonosor, al II-lea
rege al Babilonului în anul 586 î.Hr a cucerit Palestina şi a
distrus Ierusalimul şi Templul Lui Dumnezeu şi zidurile de apărare.
Împăratul Cyrus al II-lea al Persiei, în anul 519 î.Hr. care a
cucerit Babilonul, a permis reconstruirea templului. Pentru a putea
înţelege viitorul trebuie să cunoaştem evenimentele trecutului.
Ulterior imperiul Persan ocupă zone mari din imperiul Mesopotamian
în jurul anului 500 î.Hr. până la anul 330 îHr. împărţind
teritoriul în două regiuni, Athura la nord şi Babilonia la sud.
Prin cucerirea Persiei de către Alexandru cel Mare, regiunile devin
parte ale Imperiului Seleucid. Acest imperiu a fost distrus de
Armenia Mare în jurul anului 42 î.Hr. Restul teritoriului a fost
parte a Imperiului Parţian al Persiei care a rezistat pănă în 224
d.Hr. Partea de nord-vest este cucerită de romani, iar restul
Mesopotamiei primeşte numele de Del-e Iranshahr adică inima
Iranului. În secolul VII conducătorii imperiului Arab au reunit
teritoriul, guvernând prin două provincii, Partea de Nord cu
capitala la Mosul şi Partea de Sud cu capitala la Bagdad, care
ulterior devine capitala imperiului Arab.
În 1535 turcii otomani
cuceresc Bagdadul. În timpul lor, acest teritoriu este împărţit
în trei regiuni, cu capitalele la Mosul, Bagdad şi Basra care
includea şi Kuweitul de azi. La terminarea primului război mondial
zona a fost ocupată de britanici, care au organizat-o în doua
regiuni, Siria şi Irak. În 1920 apare statul Irak cu actuala
frontieră, care cuprindea şi Kuweitul, făcând parte din Provincia
Basra. În 1961 Kuweit şi-a declarat independenţa. Datele au fost
preluate după situl //ro.wikipedia.org/Istoria Mesopotamiei antice.
Eufratul este cel mai
mare râu din Asia şi apare în Biblie de mai multe ori, fiind
menţionat prima dată în Facerea, Întâia carte a lui Moise
cap.2 :
14 Numele
râului al treilea este Tigru. Acesta curge prin
faţa Asiriei; iar râul al patrulea este Eufratul.
Eufratul este considerat
de poporul evreu, limită estică a Tărâmului Făgăduinţei.
Actual, Eufratul curge pe teritoriile Turciei, Siriei şi Irakului
având o lungime de 2.800 km şi se varsă în Golful Persic.
Apocalipsa spune că
înaintea bătăliei finale acest râu va seca. La fel spune şi
Profetul Mahomed în Coran, care precizează că prin secarea lui, se
va descoperi un munte de aur, de care nu este bine să te atingi.
Această ameninţare directă conduce la ideea că acest aşa
zis munte de aur ar putea ascunde poarta care blochează intrarea în
tărâmul subteran al spiritelor rele. Această idee apare şi în
lucrarea Arhiepiscopul Averichie Tauşev „Apocalipsa Sf. Ioan
un comentariu ortodox” la cap. 9 pag 150 unde este citat Sf. Andrei
al Cezareei cap 27,”Este posibil ca menţionarea Eufratului să fie
o indicaţie a faptului că Antihristul va veni din aceste ţinuturi”.
15 Şi au fost dezlegaţi cei patru îngeri, care erau gătiţi
spre ceasul şi ziua şi luna şi anul acela, ca să omoare
a treia parte din oameni.
16 Şi numărul oştilor era de douăzeci de mii de ori câte
zece mii de călăreţi, căci am auzit numărul lor.
Numărul lor este de
două sute de milioane care este un număr foarte mare de militari.
Acest număr ne conduce la ideea că avem de a face cu o confruntare
a patru puternice state, susţinută internaţional, cum ar fi
S.U.A., Rusia, China, India, deoarece puţine sunt ţările care îşi
pot permite în prezent sau într-un viitor nu prea îndepărtat, să
aibă sub arme un asemenea număr de oameni.
ei, având platoşe ca de foc şi de iachint şi de pucioasă;
iar capetele cailor semănau cu capetele leilor şi din
gurile lor ieşea foc şi fum şi pucioasă.
18 De aceste trei plăgi: de focul şi de fumul şi de
pucioasa, care ieşea din gurile lor, a fost ucisă a treia
parte din oameni.
19 Pentru că puterea cailor este în gura lor şi în cozile lor;
căci cozile lor sunt asemenea şerpilor, având capete, şi
cu acestea vatămă.
Aceste versete arată că
al treilea război mondial va izbucni între mari grupări de state
începând din zona râului Eufrat şi extinzându-se apoi şi în
alte zone. Caii sunt maşinile de luptă, tancurile, rachetele
purtătoare de lovituri clasice şi nucleare şi avioanele de luptă,
care poartă luptătorii împreună cu armele lor distrugătoare.
Această mare confruntare militară va angrena ţările de pe întreg
Pământul. Viziunea arătată proorocului Daniel în cap. 8, se
referă la secvenţa de începere a războiului. La sfârşitul
acestui conflict major se formează guvernul mondial, apariţia celor
10 zone administrative numite împărăţii, şi venirea lui
Antihrist la putere. Daniel cap. 8, „vedenia berbecului şi a
ţapului”:
1
În anul al treilea al domniei regelui Belşaţar mi s-a
arătat mie,…, o vedenie…
2 …, parcă eram în capitala Susa, în ţara Elamului şi,.. ,
eram pe fluviul Ulai.
Locaţia actuală, despre
care spune profeţia, este lângă localitatea Shustar (Sst) care are
în apropiere oraşul antic Susa, provincia Khuzestan din Iranul
actual. Fluviul nu este un fluviu propriu-zis, probabil
descrierea este dintr-o perioadă ploioasă când râul ce se numeşte
acum Karun era mare. Acesta, la rândul său, se varsă în
Eufrat reunit cu Tigru. Această zonă este fosta ţară a Elamului,
care a fost disputată prin conflictul dintre Iran şi Irak, în
timpul războiului din 1980-1988. În acest conflict, au murit
aproape 1.000.000 de luptători din ambele tabere. Regiunea a fost
dată Irakului prin Rezoluţie O.N.U. în 1988. Astăzi vedem
aici înfiinţarea unui stat islamic in zona de nord a Irakului
sprijinit de islamişti din toată lumea. Şi continuă profeţia :
3 …iată un berbec cu două coarne stând în
picioare în faţa
fluviului şi coarnele lui erau lungi, iar unul mai lung
decât celălalt şi cel mai lung creştea cel din urmă.
Este vorba de două
coarne, unul mai demult care se pare că este Iranul iar cel de al
doilea cel de pe urmă şi care creştea mai lung este probabil noul
stat islamic. Cele două coarne ale berbecului înseamnă o coaliţie
între două sau mai multe state vecine. Această coaliţie este
sprijinită în ascuns de mari puteri şi grupuri de interese
mondiale.
4
Am văzut berbecul lovind cu coarnele la apus, la
miazănoapte şi la miazăzi şi nici o fiară nu-i putea sta
împotrivă şi nimeni nu scăpa de asuprirea lui. El …
creştea.
În prima fază sunt
atacate la vest, probabil locaţii din Siria Liban Iordania şi
Arabia Saudită, la nord baze din Turcia, în est bazele militare din
Afganistan. Unii analişti militari consideră că ar fi posibilă
atacarea concretă a Europei şi ocuparea efectivă a
multor teritorii.
5 … iată un ţap venea de la apus pe deasupra feţei
pământului, fără ca să-l atingă. Şi ţapul avea un corn
între ochi, care corn se putea zări.
Ţapul simbolizează o
coaliţie de state care acţionează având baza de plecare în
Grecia. Cornul ţapului simbolizează comandantul sau
comandamentul militar, care va conduce atacul în fruntea unei
coaliţii de forţe armate ale mai multor state. Faptul că venea pe
deasupra pământului dovedeşte caracteristicile unei importante şi
masive acţiuni militare aerocosmice, urmată de trupele terestre.
6 Şi a venit până la berbecul cel cu două coarne pe
care
l-am văzut stând în faţa fluviului şi s-a năpustit spre el
cu toată tăria puterii lui.
Aici se arată rapiditatea şi violenţa atacului aerian pentru lovirea şi distrugerea bazelor militare.
7 Şi l-am văzut cum s-a apropiat de berbec,…şi a lovit
berbecul şi i-a sfărâmat cele două coarne şi 1-a călcat
în picioare şi nimeni n-a scăpat pe berbec.
Călcarea în picioare
sugerează ocuparea efectivă cu militari a celor două state. Nu mai
puţin lipsite de importanţă sunt operaţiunile navale şi
bătăliile navale, în special atacurile submarinelor care au
„sfredelit marea”.
17
… "Ia aminte, fiul omului, căci vedenia este pentru a
arăta sfârşitul veacurilor!"
20 Berbecul cu două coarne, pe care tu îl vezi,
înseamnă
regii Mediei şi ai Persiei.
21 Iar ţapul este regele Greciei şi cornul cel mare, care
este între ochi, este regele cel dintâi.
Primul rege unificator
al Greciei a fost Filip al II-lea, iar a doua reunire a statelor
cetăţii greceşti este făcută de fiul sau, Alexandru cel
Mare, 356-323 î.Hr. Este de presupus că alianţa Europeană va avea
la conducerea sa un om forte, probabil tot un macedonean.
Trebuie menţionat că
profetul Daniel ne arată doar secvenţa de
începere şi de sfârşit a războiului. Conflictul
în sine este mult mai amplu deoarece „a fost ucisă a treia parte
din oameni”. A treia parte din oameni înseamnă ca din 7 miliarde
de oameni, ar pieri peste 2,3 miliarde de oameni. În cel de al
doilea război mondial au murit aproximativ 60 de milioane de oameni
dintre care 20 milioane militari şi 40 milioane de civili. Diferenţa
până la 2,3 miliarde este enormă.
După terminarea celui
de al Treilea Război Mondial aşa cum
s-a întâmplat şi după celelalte două
războaie anterioare, va apare sărăcia, foametea la scara
planetară, dezorganizarea economică, iar naţiunile
debusolate se vor îndrepta către organismele internaţionale
cum ar fi Organizaţia Naţiunilor Unite, Banca Mondială, F.M.I. sau
altele, pentru a putea primi ajutoare în bani şi hrană, în numele
păcii şi stabilităţii. Aceste organisme deja au tendinţa de
structurare, sub forma unui guvern mondial care pe lângă ajutoarele
pe care le vor da, vor impune ţărilor respective un regim de severă
austeritate, biruri înrobitoare, imposibil de plătit, iar în
final, cedarea suveranităţii şi unificarea lor în 10 zone
administrative. Pe tot pământul se va impune transformarea
religiilor lor într-o religie unică, din care Dumnezeu
treptat va fi scos.
Acest avertisment dat de
Dumnezeu oamenilor de pe întreaga planetă, este deosebit de dur şi
este menit sa aducă pocăinţa şi smerenia atât de necesară
pentru curăţarea de păcate a locuitorilor de pe întreaga planetă.
20 Dar ceilalţi oameni care nu au murit de plăgile acestea,
nu s-au pocăit de faptele mâinilor lor, ca să nu se mai
închine idolilor de aur şi de argint şi de aramă şi de
piatră şi de lemn, care nu pot nici să vadă, nici să audă,
nici să umble.
21 Şi nu s-au pocăit de uciderile lor, nici de fermecătoriile
lor, nici de desfrânarea lor, nici de furtişagurile lor.
După cum vedem, în
versetele de la sfârşitul cap. 9 din Apocalipsa Sfântului Ioan
Teologul, mai rămân destui oamenii care nu au venit la credinţa în
Dumnezeu, nici după acest război şi, deci, sunt justificate şi
alte pedepse ulterioare.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu